Verktøy

Meny - Slekt

Google

Gamle Artikler
| Lørdag, 19 April |
 |
Kirkegårder i Norge (0) | | Fredag, 07 Mars |
 |
Legacy 7 Charting (0) | | Søndag, 24 Februar |
 |
Slektsordboka vår (0) | | Lørdag, 23 Februar |
 |
Viktig informasjon. (0) | | Tirsdag, 12 Februar |
 |
Tid for nødvendige oppdateringer. (0) | | Lørdag, 09 Februar |
 |
Finske Kirkebøker og folketellinger m.m (0) | | Lørdag, 26 Januar |
 |
Kan du PHP? (0) | | Tirsdag, 23 Oktober |
 |
Ny Chat (0) | | Lørdag, 01 September |
 |
Vinnere av vår konkurranse (0) | | Fredag, 31 August |
 |
Konkurranse: FASIT! (0) | Eldre artikler

Hjemmesider på slektsnett

Beskjeder
Tor41: Godt Nytt År til alle slektsforskere. 31-Dec-2009 10:02:39 Tor41: Jeg ønsker alle ei God Jul  20-Dec-2009 17:12:27 Pia: Ønsker alle sammen en riktig god påske og håper dere koser dere enten det er på hyttetur, hjemme i solveggen eller med slektsforskning  06-Apr-2009 21:57:44 Tor41: Jeg ønsker alle ei God Jul og et Godt Nytt År 21-Dec-2008 12:20:25 Webmaster: En hilsen til alle besøkende. Webmaster har ikke forsvunnet, men har mange prosjekter gående. Takker hver enkelt av dere som bidrar for oss, uten dere ville vi ikke vært her! 16-Nov-2008 03:23:38 Pia: Ja det begynner å bli for varmt i været nå til å tilbringe lange dager med slektsforskning, nå må vi nyte sommeren litt  26-May-2008 15:44:59 pereman: Det er vel på tide å bytte ut julehilsningen med ett ønske om en God Sommer!  26-May-2008 14:04:07 skippern: God Jul, og et riktig Godt Nytt År  26-Dec-2007 13:04:19 Pia: God Jul til deg også Tor41, og alle andre slektsforskere  22-Dec-2007 23:31:03 Tor41: God jul til alle slektsforsknings venner. 21-Dec-2007 21:19:49 Shout History Only Registered Users can Shout Create/Login
|
Forums › Slektsnett.com › Support › Spam fra en bruker(?) her...
Spam fra en bruker(?) her...Har du spørsmål om noe vedrørende slektsnett.com, kan du stille disse her!
| Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne |
| Av |
Innlegg |
jenseg Newbie

Ble medlem: Torsdag, 14 April Innlegg: 7 Bosted: Sagene, Oslo
|
Skrevet: Ons Jul 21, 2010 8:43 am Tittel: Spam fra en bruker(?) her... |
|
Jeg har nettopp mottatt denne mailen:
| lenny donatus <lenny1v1@att.net> skrevet: |
Hei,
Hvor er du, håper du gjør godt, er Lenny en nydelig jente, og jeg slipp på profilen din (www.slektsnett.com) og jeg elsker det jeg så der, jeg tror vi kan bli kjent, så hvis du er interesser,
pls komme meg tilbake hit ok for videre kommunikasjon
okay.i stoppe her venter på din påvirkes.
Vennlig hilsen
Miss Lenny
lenny1v1 @ hotmail.com
Ta kontakt med meg direkte til min e-postadresse for meg å sende meg bilde og videre kommunikasjon
lenny1v1 @ hotmail.com
........................................................................................
Hello,
How are you,hope you are doing well,am Lenny a lovely girl,and i drop at your profile(www.slektsnett.com) and i love what i saw there,i beleive we can get aquainted,so if you are interests,
pls reach me back here okay for further communications
okay.i stop here awaiting your respond.
Regards,
Miss Lenny
lenny1v1 @ hotmail.com
Please contact me direct to my email address for me to send my picture and further communications
lenny1v1 @ hotmail.com
|
Fra en spammer som hevder å ha sett profilen min her inne. Mailen var sendt til "undisclosed recipients" så det er vel muligens andre her inne som har fått den også...?
Jeg lurer litt på hvordan denne spammeren har fått tak i mailadressen min herfra? Er ikke sikkerheten god nok, eller er det noen huller som må tettes?
mvh
Alexander
jenseg bruker dette slektsprogrammet: TMG 7 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Webmaster

Ble medlem: Torsdag, 01 Januar Innlegg: 241 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Lør Jul 31, 2010 3:55 am Tittel: Re: Spam fra en bruker(?) her... |
|
Hei.
Jeg beklager at du har mottatt denne meldinga.
Sikkerheten vår skal være god nok. Det finnes ingen bakveier å få
tak i e-post adressen her om den ikke er gjort offentlig.
(Vi gjør ikke det)
Inntil vi evt får flere rapporter om dette, er det lite vi kan gjøre
for øyeblikket, da vi gransker hvert tilfelle for å se etter feil
og hull på sikker heten, for sammenlikning mm.
Vi har gjort det mulig for uregistrerte brukere å kontakte deg via vårt
nettsted, men da via privat beskjed som skal havne i innboksen din
hos slektsnett.com.
Dette for å gjøre det enklere for at DU skal få svar på dine spørsmål, og
folk som ikke er interessert i å være medlem likevell skal kunne hjelpe
deg.
Takker likevel for tilbakemeldingen, og vi skal følge med dette
videre.
Mvh
Webmaster
Webmaster bruker dette slektsprogrammet: Brother's Keeper 6.2 |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet Du kan ikke legge til filer i dette forumet Du kan laste ned filer fra dette forumet
|
|